Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul
Telefon : +90 (216) 564 90 00
Fax : +90 (216) 564 99 99
info@ozyegin.edu.tr

Uygulamalı Bilimler Fakültesi Seminerleri – Güz 2023 – 6. Seminer
Değerli Uygulamalı Bilimler Fakültesi Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Radisson Otel Grubu Bölge Pazarlama ve İletişim Müdürü (Türkiye, Gürcistan, Azerbaycan, Lübnan, Libya, Irak) Sn. Yeşim Doğukan’ı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizce’dir.
Tarih : Perşembe, 4 Ocak 2024
Saat : 14:40-15:30
Yer : AB-3 / Hukuk Oditoryumu
Halkla İlişkiler ve Pazarlama İletişimi sektöründe 25 yılı aşkın süredir güçlü bir geçmişe ve deneyime sahip olan Sn. Yeşim Doğukan araştırma, analiz, eleştirel düşünme, finansal raporlama, misafir ilişkileri ve problem çözme gibi çeşitli becerilere sahiptir.
Ekip çalışmasının değerine ve önemine inanan Sn. Yeşim Doğukan, dinamik bir lider olarak ekip halinde çalışmaktan ve ekibi yönetmekten keyif alır. Kariyeri boyunca halkla ilişkiler stratejileri oluşturma ve yönetme, lüks pazarlama, markalaşma ve kurumsal kimlik uygulamaları, pazarlama planları ve bütçeleri, konsept geliştirme, ortak pazarlama faaliyetleri ve finansal bütçeleme konularında değerli deneyimler kazamıştır.
Sn. Yeşim Doğukan ayrıca, Şubat 2014'ten bu yana Özyeğin Üniversitesi Otel İşletmeciliği Bölümü’nde yarı zamanlı öğretim görevlisi olarak ders vermektedir. Ders, entegre pazarlama ve marka yönetimi çerçevesinde “Markalı Misafir Deneyimleri” yaratmak için gerekli pazarlama iletişimi stratejilerine odaklanmaktadır.
Kariyerine 1995 yılında başlayan Sn. Yeşim Doğukan, uzmanlığını Türkiye'de Pazarlama ve İletişim alanında geliştirmiştir. 1995’te Clinique Kozmetik markasının Marka ve Halkla İlişkiler Müdürü olarak başladığı kariyerini, 2001’e kadar Crowne Plaza ve Holiday Inn Otelleri Türkiye Pazarlama İletişimi Müdürü olarak sürdürmüştür. Ardından kariyer yolculuğuna, Türkiye'nin lider internet şirketi ve Türk internet kullanıcıları için ilk e-posta servis sağlayıcısı olan Mynet ile devam etmiştir. 2005 yılında Swissotel the Bosphorus'ta görev almaya başlayan deneyimli yönetici, 10 yıl içinde Türkiye'deki tüm yeni otellerin açılışlarına destek vermiştir. Sn. Yeşim Doğukan, Radisson Otel Grubu’na katılmadan önce Mandarin Oriental Hotel Group Türkiye'deki tüm Pazarlama ve Halkla İlişkiler stratejilerini ve yapılarını yönetmiştir.
İstanbul Üniversitesi'nden mezun olan Sn. Yeşim Doğukan, kariyerini geliştirmek için birçok ulusal/uluslararası program ve workshop'a katılmıştır.
Sn. Yeşim Doğukan Türkiye'de Uluslararası Reklamcılık Derneği (IAA) Yönetim Kurulu Üyeliği yapmıştır ve CTI sertifikalı yaşam koçudur.
Sn. Yeşim Doğukan, Seminer dersinde "Turizmde Lüks Pazarlama Trendleri" başlıklı bir sunum yapacaktır.