Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul
Telefon : +90 (216) 564 90 00
Fax : +90 (216) 564 99 99
info@ozyegin.edu.tr

ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ YEMEKHANE HİZMETLERİ İHALESİ
ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ YEMEKHANE HİZMETLERİ İHALESİ
Özyeğin Üniversitesi Yemekhane Hizmetleri ihalesi Vakıf Yükseköğretim Kurumları İhale Yönetmeliğine göre Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhaleyi Düzenleyen: ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ
Adresi: Nişantepe Mah. Orman Sokak No 34-36 Alemdağ Çekmeköy-İstanbul
Telefonu: 0216 564 90 00
İhale ilanının Görülebileceği Internet Adresi:
https://www.ozyegin.edu.tr/tr/ihale-duyurulari
İhale No: 3297
İhale Türü: Açık ihale
İhale Tarihi: 26.06.2025-Saat 14.00
İhale Konusu: Yemekhane Hizmetleri İhalesidir.
İhale Kapsamı: Öğrenci ve personel için 5 kap,4 kap,3 kap ile diğer yemek fiyatlarının belirlenmesi.
İşin Yeri: Özyeğin Üniversitesi Nişantepe Mah. Orman Sokak No 34-36 Alemdağ Çekmeköy-İstanbul
İşin Başlangıç Tarihi: 01.09.2025
İş Bitiş Tarihi: 31.08.2030
Kısmi Teklif: Verilemez.
Geçici Teminat: Teklif edilecek 1 yıllık sözleşme bedelinin %3’ü oranında geçici teminat mektubu. (Hesaplama, teklif edilecek birim fiyatlar ile son dönemde (01.09.2024 – 31.08.2025) gerçekleşen yemek sayıları çarpılarak yapılacak ve 1 yıllık sözleşme bedelinin %3 ü geçici teminat tutarı olarak belirlenecektir)
İhale dokümanları Özyeğin Üniversitesi Nişantepe Mah. Orman Sokak No 34-36 Alemdağ Çekmeköy-İstanbul adresinde incelenebilir.
İhaleye katılım şartları ve firmalardan istenen belgeler aşağıdaki gibidir:
- İsteklilerin gerçek veya tüzel kişi olması, (Özel ve tescil edilmemiş ortaklıklar kabul edilmez),
- İsteklilerin, son tebligat adreslerini gösteren Vergi Levhasının bulunması,
- İsteklilerin, Ticaret Siciline kayıtlı ve halen faaliyette bulunduğuna dair faaliyet belgesinin bulunması, (Faaliyet belgesinin ihalenin ilan gününden veya davet mektubu tarihinden sonra alınmış olması ve iştigal konuları arasında ihale konusu işin bulunması gerekmektedir),
- İsteklilerin şirket ortakları, hisseleri ve görevlerini belirten Ticaret Sicil Kuruluş Gazetesi örneğini varsa değişikliklerle birlikte ibraz etmeleri,
- Gerçek kişi olan istekliler adına vekaleten iştirak ediliyorsa, iştirak edenin Noter tasdikli vekaletname ile imza sirkülerini vermesi,
- İsteklilerin kendi adlarına teklif vermeye ve bu husustaki işlemleri yapmaya yetkili olanları gösteren Noter tasdikli imza sirküleri ve vekaletname ibraz etmeleri,
- İstekli, bir ortaklık olduğu takdirde, ortaklığın imza sirkülerini ve ortaklık adına teklifte bulunacak kimselerin bu ortaklığın vekili olduğunu gösterir, Noter tasdikli vekaletnameyi ve imza sirkülerini vermesi,
- Ticaret odasından ihalelere katılmaya yasaklı olmadığını gösteren (g) bendine göre alınmış belge bulunması,
- Teklif ile birlikte verilecek olan İhale Dokümanları ile istenen tüm evrakın, şirket imza sirkülerinde tam yetkili olarak tanımlanan kişi/kişiler tarafından imza edilmesi (Bu imzalar ile imzalanan tüm evrakın taşıdığı hükümlerin kabul edildiği taahhüt edilmektedir).
- İsteklinin, güncel tarihli, Türkiye genelinde ihale konusu işler için kesinleşmiş sosyal güvenlik prim borcu olmaması,
- İsteklinin, güncel tarihli, 4734 no. lu kanun 10. Madde (d)bendi uyarınca kesinleşmiş vergi borcu olmaması,
- Son üç yıla ait Kurumlar Vergisi Beyannameleri (SMMM veya YMM ıslak onaylı)
- İşin yapılmasında görevlendirilecek olan kilit personelin bilgi ve özgeçmişlerinin bulunduğu organizasyon şeması,
- HACCP ,ISO 9001, ISO 22000, ISO 14001, ISO 27001 (tercihen), ISO 10002, ISO 50001 (tercihen) ve ISO 45001 Yönetim Sistemleri Standartları ve TSE hizmet yeterlilik belgelerine sahip olmak
- Aşağıdaki belgelere sahip olmak
TS 13075 (Gıda taşıma araçlarının hizmet yeterlilik belgesi)
TS 8985 (Yemek fabrikaları ve toplu yemek mutfaklarının genel kurallarını kapsayan hizmet yeterlilik belgesi)
TS 6914 (Gıda maddelerini imal eden, hazırlayan, depolayan ve satan yerler için genel kurallar)
TS 13027 (Hijyen ve sanitasyon ile ilgili genel kuralları kapsayan hizmet yeterlilik belgesi)
16. Yer görme tutanağının kopyası.
17. İstekli, hizmet sözleşme süresi en az 3 yıl olan, en az 1000 kişilik günlük yemek üretimi ve servisi yapılan minimum 2 özel veya kamu iştirakinden yetkili imza kaşeli iş bitirme ve memnuniyet referans mektubu evrakı sunması zorunludur.
İhaleye katılmak isteyen firmalar İhale dokümanlarını, firma adı, unvanı, ihale adı ve varsa numarası belirtilerek, Hesap Adı: Özyeğin Üniversitesi, Banka: FIBABANKA Şube: Özyeğin Üniversitesi Şubesi, IBAN: TR80 0010 3000 0000 0024 6551 23 hesaba yatırılmış 3.000 TL (ÜçbinTürkLirası) TL ödemeye ilişkin dekont ibrazı karşılığında aynı adresten alabilir.
Teklifler 26.06.2025 saat 14:00’e dek Özyeğin Üniversitesi Satın alma Müdürlüğü Nişantepe Mah. Orman Sokak No 34-36 Alemdağ Çekmeköy-İstanbul adresine elden teslim edilecektir.