Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul

Telefon : +90 (216) 564 90 00

Fax : +90 (216) 564 99 99

info@ozyegin.edu.tr

04.12.2025 - 04.12.2025

ThoughtFront: Amaçtan Etkiye: Markalar ve Toplum

Özyeğin Üniversitesi
Orman Sk
Nişantepe Mahallesi, Çekmeköy, İstanbul 34794

Markaların toplumsal konularda benimsedikleri tutumlar sahici bir duruşun göstergesi mi, yoksa gündemin sunduğu fırsatların stratejik bir yansıması mı?

Özyeğin Üniversitesi İşletme Fakültesinin ve İşletme Enstitüsünün, akademiyi ve iş dünyasını buluşturan “ThoughtFront: Conversations Shaping Business” panel serisinin yeni etkinliği, markaların amaç, değer ve toplumsal etki eksenindeki konumlanışlarını çok yönlü perspektifle ele alıyor.

“Amaçtan Etkiye: Markalar ve Toplum” başlıklı panelin merkezinde, markaların değer odaklı söylemlerinin ardındaki gerçek motivasyonlar, markaların samimiyet ile

fırsatçılık arasındaki çizgiyi yönetmesi ve bu tutumların toplumsal algıyı şekillendirmesi bulunuyor. Konuşmacılar marka davranışlarının tüketiciler, paydaşlar ve toplum üzerindeki etkilerini ele alarak günümüz iletişim ortamında değer sahiplenmenin neden kritik bir stratejik unsur hâline geldiğine dair kapsamlı değerlendirme sunacak.

Özyeğin Üniversitesi İşletme Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Berk Ataman’ın moderatörlüğündeki etkinliğe; Blab Reklam Ajansı Kurucu Ortağı ve Deeper Kurucusu Viktor Kuzu, Yönetim Kurulu Üyesi, C-Seviye Ticari Lider (FMCG, Telekomünikasyon), Women on Boards Türkiye Üyesi Bilge Ciftci ve Özyeğin Üniversitesi İşletme Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Kivilcim Dogerlioglu-Demir konuşmacı olarak katılacak.

📌Swissôtel The Bosphorus

📅4 Aralık 2025

⏰17:00-20:00

👉 Kayıt Linki: https://lnkd.in/dSqdvcS5

 #DönüşümünÖzÜ